IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Hymir (death/black band) Volgende pagina
waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 02-04-2007 21:58 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Hallo Lui!

Hymir is een Death/Blackmetal(of wat hoe jij het wil noemen) Band met moi!

Hier staan 2 songs op de Myspace: www.myspace.com/hymirband

We zijn op het moment nieuw materiaal aan het schrijven voor de cd!

Greets,
Sander

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 22-05-2007 20:15]

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-04-2007 22:00 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Hé, zo heette Heidevolk vroeger toch ook?

Bruce Banner

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-04-2007 22:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

klinkt goed! alleen die snare is aan het begin wat irritant vind ik. PONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONG PONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONG
PONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONG

enz

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-04-2007 22:03]

Je moeder.

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 02-04-2007 22:03 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2007 22:02 schreef karnivoor het volgende:
klinkt goed! alleen die snare is aan het begin wat irritant vind ik. PONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONG PONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONGPONG

Klopt, vind het zelf ook niet echt super in die mix

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-04-2007 22:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Als je zegt "projectje" heb ik allemaal negatieve vooroordelen, mooi dat die in positieve zin weggenomen worden in dit geval (weer eens wat anders).
Productie blah blah etc. is natuurlijk nog niet op niveau maar dat lijkt me logisch voor zo'n jonge band. Het klinkt niet eens helemaal verkeerd (drums wel idd).
Ik vind jullie volstrekt on-origineel, iets wat je vooral in de black-passages met keyboards merkt. Dat hebben we nu allemaal wel zo'n beetje gehad.
De death metal-achtige stukken klinken voor mij veel interessanter, ook omdat je wat meer de episch-bombastische hoek induikt zonder teveel tierlantijntjes. Dat zou nog wel eens lekker kunnen gaan beuken, denk ik, maar trek vooral je eigen plan.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 02-04-2007 22:12 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2007 22:10 schreef M. het volgende:
Als je zegt "projectje" heb ik allemaal negatieve vooroordelen, mooi dat die in positieve zin weggenomen worden in dit geval (weer eens wat anders).
Productie blah blah etc. is natuurlijk nog niet op niveau maar dat lijkt me logisch voor zo'n jonge band. Het klinkt niet eens helemaal verkeerd (drums wel idd).
Ik vind jullie volstrekt on-origineel, iets wat je vooral in de black-passages met keyboards merkt. Dat hebben we nu allemaal wel zo'n beetje gehad.
De death metal-achtige stukken klinken voor mij veel interessanter, ook omdat je wat meer de episch-bombastische hoek induikt zonder teveel tierlantijntjes. Dat zou nog wel eens lekker kunnen gaan beuken, denk ik, maar trek vooral je eigen plan.
]
Thnx voor je goed onderbouwde kritiek , Nouja het is wel een "echte band"

[Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 02-04-2007 22:14]

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 02-04-2007 22:32 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

07-07-07 te zien in dB's!

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 02-04-2007 22:39 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2007 22:32 schreef Julia het volgende:
07-07-07 te zien in dB's!

04-05-2007 Utrecht(nl) Db's
Vermin, Wishyouweredead & Alcoholocaust

01-06-2007 Amsterdam (nl) The Cave
Ethereal & Seventh Throne

07-07-2007 Utrecht (nl) Db's
Cutting Daisy, Try Drowning, Zone, Northgate, Nuestros Derechos, & Fentanyl

Cutting Daisy komt waarschijnlijk niet, kreeg te horen dat ze uit elkaar gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 02-04-2007 22:40]

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 02-04-2007 22:41 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

ow, nou dat hoor ik dan nog wel, als jullie maar komen!

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 02-04-2007 22:45 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Klinkt goed! Vindt de keys juist wel gaaf

Signature

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 02-04-2007 22:45 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2007 22:41 schreef Julia het volgende:
ow, nou dat hoor ik dan nog wel, als jullie maar komen!

Uiteraard

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 03-04-2007 11:02 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Kick!

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 03-04-2007 16:02 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Trap

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2007 16:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Geen geluid hier, anders had ik je graag van on-onderbouwd commentaar voorzien

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 03-04-2007 16:06 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2007 16:05 schreef ZelThoR het volgende:
Geen geluid hier, anders had ik je graag van on-onderbouwd commentaar voorzien

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 03-04-2007 16:07 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2007 22:00 schreef Lainedil het volgende:
Hé, zo heette Heidevolk vroeger toch ook?

Geen idee, zou best kunnen

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 03-04-2007 22:07 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

tam trap tam

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 05-04-2007 15:53 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 08-04-2007 12:51 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Klinkt goed!!!!!!!!!!!!!!!1

Het is de lichtinval ;')

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 08-04-2007 22:32 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Wel lekker, eerst denk je, het is black, totdat je gegrepen wordt door de lompe death metal invloeden die over je heen walst. Ik mag dit soort poep wel.

En ook indirecte contacten met Decisive Intrusion las ik op metal-archives hé?

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 08-04-2007 23:36 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 22:32 schreef Audiophile het volgende:
Wel lekker, eerst denk je, het is black, totdat je gegrepen wordt door de lompe death metal invloeden die over je heen walst. Ik mag dit soort poep wel.

En ook indirecte contacten met Decisive Intrusion las ik op metal-archives hé?

Daan speelt bass in Decisive Intrusion, hij speelt in deze band gitaar!

Zaterdag weer optreden

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 08-04-2007 23:38 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Jep, Aangezien Decisive Intrusion nauwe banden heeft met de Soesterkwartierse Underground Metal Scene, heeft Hymir ook de goedkeuring en zegen van de S.K.U.M.

[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 08-04-2007 23:38]

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 08-04-2007 23:41 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 23:38 schreef Audiophile het volgende:
Jep, Aangezien Decisive Intrusion nauwe banden heeft met de Soesterkwartierse Underground Metal Scene, heeft Hymir ook de goedkeuring en zegen van de S.K.U.M.
\

Haha ok thnx

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 08-04-2007 23:49 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

wat is skum eigenlijk ?

antdimmu
Usericon van antdimmu
Posted 09-04-2007 20:31 by antdimmu Wijzig reactieProfiel van antdimmuQuote dit bericht

klinkt egt wijs vooral die gitaren klinken goed, en ik vind die drums in het begin ook niet helemaal geweldig, maar dat is maar het begin

(btw: ik ben nieuw hier, is er ergens een voorstel topic ofzo, voordat ik dat weer vergeet =p ?)

ik woon in zeist, ik zal eens kijken of ik naar dat optreden kan komen

[Dit bericht is gewijzigd door antdimmu op 09-04-2007 20:32]

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 09-04-2007 20:43 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2007 20:31 schreef antdimmu het volgende:
klinkt egt wijs vooral die gitaren klinken goed, en ik vind die drums in het begin ook niet helemaal geweldig, maar dat is maar het begin

(btw: ik ben nieuw hier, is er ergens een voorstel topic ofzo, voordat ik dat weer vergeet =p ?)

ik woon in zeist, ik zal eens kijken of ik naar dat optreden kan komen

Ja er is een voorstel topique!

14-04 in ijsselstijn podium Highland

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com