|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hallo Lui! Hymir is een Death/Blackmetal(of wat hoe jij het wil noemen) Band met moi! Hier staan 2 songs op de Myspace: www.myspace.com/hymirband We zijn op het moment nieuw materiaal aan het schrijven voor de cd! Greets, Sander [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 22-05-2007 20:15] |
|
Hé, zo heette Heidevolk vroeger toch ook? Bruce Banner |
|
quote: Klopt, vind het zelf ook niet echt super in die mix |
|
Als je zegt "projectje" heb ik allemaal negatieve vooroordelen, mooi dat die in positieve zin weggenomen worden in dit geval (weer eens wat anders). Productie blah blah etc. is natuurlijk nog niet op niveau maar dat lijkt me logisch voor zo'n jonge band. Het klinkt niet eens helemaal verkeerd (drums wel idd). Ik vind jullie volstrekt on-origineel, iets wat je vooral in de black-passages met keyboards merkt. Dat hebben we nu allemaal wel zo'n beetje gehad. De death metal-achtige stukken klinken voor mij veel interessanter, ook omdat je wat meer de episch-bombastische hoek induikt zonder teveel tierlantijntjes. Dat zou nog wel eens lekker kunnen gaan beuken, denk ik, maar trek vooral je eigen plan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:] Thnx voor je goed onderbouwde kritiek , Nouja het is wel een "echte band" [Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 02-04-2007 22:14] |
|
07-07-07 te zien in dB's! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: 04-05-2007 Utrecht(nl) Db's Vermin, Wishyouweredead & Alcoholocaust 01-06-2007 Amsterdam (nl) The Cave Ethereal & Seventh Throne 07-07-2007 Utrecht (nl) Db's Cutting Daisy, Try Drowning, Zone, Northgate, Nuestros Derechos, & Fentanyl Cutting Daisy komt waarschijnlijk niet, kreeg te horen dat ze uit elkaar gaan. [Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 02-04-2007 22:40] |
|
ow, nou dat hoor ik dan nog wel, als jullie maar komen! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Klinkt goed! Vindt de keys juist wel gaaf Signature |
|
quote: Uiteraard |
|
Kick! |
|
Trap |
|
Geen geluid hier, anders had ik je graag van on-onderbouwd commentaar voorzien Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: |
|
quote: Geen idee, zou best kunnen |
|
tam trap tam |
|
|
|
Klinkt goed!!!!!!!!!!!!!!!1 Het is de lichtinval ;') |
|
Wel lekker, eerst denk je, het is black, totdat je gegrepen wordt door de lompe death metal invloeden die over je heen walst. Ik mag dit soort poep wel. En ook indirecte contacten met Decisive Intrusion las ik op metal-archives hé? |
|
quote: Daan speelt bass in Decisive Intrusion, hij speelt in deze band gitaar! Zaterdag weer optreden |
|
Jep, Aangezien Decisive Intrusion nauwe banden heeft met de Soesterkwartierse Underground Metal Scene, heeft Hymir ook de goedkeuring en zegen van de S.K.U.M. [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 08-04-2007 23:38] |
|
quote:\ Haha ok thnx |
|
wat is skum eigenlijk ? |
|
klinkt egt wijs vooral die gitaren klinken goed, en ik vind die drums in het begin ook niet helemaal geweldig, maar dat is maar het begin (btw: ik ben nieuw hier, is er ergens een voorstel topic ofzo, voordat ik dat weer vergeet =p ?) ik woon in zeist, ik zal eens kijken of ik naar dat optreden kan komen [Dit bericht is gewijzigd door antdimmu op 09-04-2007 20:32] |
|
quote: Ja er is een voorstel topique! 14-04 in ijsselstijn podium Highland |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |